ایرانسل

ساخت وبلاگ

ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. طبق گزارشات، این اپراتور در راستای کمک به رشد و توسعه ی کسب و کارهای دیجیتال، نشان ویژه ی نقطه سبز برای برخی از محصولات و خدمات خود درصدی از مبلغ را به عنوان پاداش (Cashback)، به اعتبار کیف پول دیجیتال مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری واریز می کند و مشترکین می توانند برای خرید محصولات و خدمات مختلف دیجیتال از آن استفاده کنند.

نقطه های سبز پاداش ایرانسلی ها
مشترکین می توانند با مراجعه سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل، محصولات و خدماتی که کنار آن نقطه های سبز است را مشاهده نمایند. درواقع این نقطه ها در کنار اکثر محصولات ایرانسل مثل اینترنت، مکالمه، پیامک و کیف دیجیتال دیده می شود و این نشان دهنده ی  داشتن پاداش برای خرید محصول و یا خدمات است.

اگر مشترکین سیم کارت های دائمی واعتباری ایرانسل هر یک از این محصولات به صورت آنلاین خریداری کنند، معادل درصدی از مبلغ خرید بدون اینکه مالیات بر ارزش افزوده لحاظ شود به عنوان پاداش به کیف پول دیجیتال ایرانسلی کاربر واریز می شود و این اعتبار برای خرید آنلاین محصولات و خدمات متنوع دیجیتال قابل استفاده است.

این اپراتور نشان ویژه را برای که افرادی در نظر گرفته است که اقدام به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری می کنند. به این صورت است که سیم کارت ایرانسل مورد نظر خود را از طریق مراکز و فروشگاه های انلاین و یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل، به محض فعالسازی سیم کارت، مبلغ 130 هزار تومان به عنوان پاداش به کیف پول دیجیتال کاربر واریز خواهد شد.

نکته ای که قابل ذکر است اینست، این پاداش مختص افرادی است  که دارنده ی سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل هستند و به خرید سیم کارت های اینترنت ثابت (TD-LTE) تعلق نمی گیرد. هزینه ی حمل برای خریداران سیم کارت دائمی سیم کارت رایگان است و بدون هزینه حمل به دست خریدار خواهد رسید.

مشترکین دائمی واعتباری برای دسترسی به (کیف پول دیجیتال ایرانسل) لازم است به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نمایید تا از پاداش واریزشده استفاده نمایید. از این اعتبار می توانید برای استفاده از محصولات و خدمات متنوع موجود، از جمله خرید بسته‌های اینترنت، بسته های مکالمه و بسته‌های پیامک ایرانسل، آهنگ پیشواز، پیام پیشواز و نیز بازار جامع محتوای چارخونه (برنامه، بازی، فیلم، کتاب، موسیقی، کتاب صوتی و …) استفاده نمایید.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 229 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 20:12

همان طور که می دانید ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. دانا پلاس ایرانسل یکی از پلتفرم های اصلی شبکه ی دانا است که جهت آموزش های آنلاین و برگزاری گفت و گوهای مجازی برای کاربران دائمی و اعتباری ایرانسل تعبیه شده است. با ورود امیکرون به ایران، مدارس و مراکز آموزشی مجددا به صورت غیر حضوری فعالیت خود را از سر گرفتند. پلتفرم آموزش آنلاین دانا ایرانسل، طرح های متنوع خود برای مدارس و مراکز آموزشی را عرضه کرده است.

طرح های ویژه داناپلاس ایرانسل
مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل، می توانند به وب سایت دانا پلاس مراجعه کنند وطرح متناسب با نیاز خود را خریداری کنند. برخی از این طرح ها شامل، طرح ۱۵۰ نفره  C با قیمت ۵۵۰هزار تومان، طرح ۳۰۰ نفره F با قیمت یک میلیون و ۵۰هزار تومان، طرح ۲۰ نفره A  با قیمت ۱۴۰هزار تومان و طرح ۷۰ نفره B با قیمت ۳۱۵هزار تومان می باشد.

همچنین این امکان برای متقاضیان فراهم شده است تا با فعالسازی طرح رایگان ۵ نفرۀ دانا پلاس به ظرف یک ماه، امکانات و ویژگی های این پلتفرم آموزشی را مشاهده و بررسی کنند.

دانا پلاس، ۱۴ مهرماه ۱۳۹۹، در قالب آیین بهره برداری از طرح‌های ملی کشور، با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر ارتباطات وقت،افتتاح شد. دانا پلاس ایرانسل، یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکۀ دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار است که توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه شده است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ۹ آذر ۱۴۰۰، طی بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل، در حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، با حضور سرزده در یکی از کلاس های در حال برگزاری بر بستر دانا پلاس ایرانسل، با معلم و دانش آموزان حاضر در این کلاس گفت گو و از آنان درباره ی تجربه کاربری دانا پلاس و مزایا و ویژگی‌های آن سؤال کرد. معلم و دانش آموزان این کلاس، از استفاده ی مداوم در دو سال تحصیلی اخیر از پلتفرم دانا پلاس در دوران کرونا، رضایت خود را اعلام کردند.

افرادی که دارنده ی سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل هستند می توانند به وب سایت پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین، Plus.danaapp.ir مراجعه نمایند و از امکانات این پلتفرم مثل کلاس آنلاین، جلسه آنلاین و وبینار دانا پلاس استفاده کنند.

امکانات ویژۀ داناپلاس برای مراکز آموزشی

هدف از ارائه پلتفرم دانا پلاس ایرانسل، استفاده ی آسان و یکپارچه از سامانه های مدیریت آموزشی و بستر برگزاری کلاس های آنلاین، رابط برنامه نویسی کاربردی (API)  است . درواقع موسسات و مراکز آموزشی می توانند به راحتی، سامانه ی مدیریت آموزشی خود را به بستر داناپلاس متصل کنند. بر این اساس دانش آموزان و معلمان نیاز به ایجاد حساب کاربری جدید ندارند. از این روش، هر مرکز آموزشی می تواند سامانۀ مدیریت آموزشی خود، شامل اطلاعات آموزشی دانش‌آموزان، دوره‌های آموزشی، آزمون‌های برگزار شده و بسیاری موارد دیگر را به بستر برگزاری کلاس آنلاین به این ترتیب، داناپلاس متصل کرده و از سرورهای قدرتمند داناپلاس برای برگزاری کلاس بهره‌مند شود.

داناپلاس همچنین امکان شخصی‌سازی برند، لوگو و فایل ارائۀ موجود روی صفحه را برای مؤسسه‌های آموزشی و اشخاص فراهم کرده است. با استفاده از این امکان، نام و لوگوی مؤسسه، می‌تواند جایگزین اطلاعات مربوط به داناپلاس شود و کاربران، تجربۀ کاربری یکپارچه‌ای داشته باشند.با یکپارچه سازی بستر برگزاری کلاس آنلاین داناپلاس با سامانه‌های مدیریت آموزشی، امکاناتی مانند برگزاری آزمون‌های آنلاین، ارسال انواع مختلف فایل، تعریف و پیگیری تکالیف، پروژه و بسیاری امکانات دیگر، در دسترس مراکز آموزشی قرار گرفته است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 248 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 20:06